Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Los sábados en el Bosque de los Niños (nocturno): Bestiariu en concierto

Horario 21.30 horas
bestiariu

También en verano los sábados del Botánico se dedican a los más pequeños con espectáculos variados, cuentacuentos, teatro y música en el Bosque de los Niños.

2 de julio (21.30 h.): Bestiariu en concierto
Tras el éxito del disco Bestiaru, llega ahora "Bestiaru en concierto". La puesta en escena de este trabajo coral reúne a diez destacados grupos y artistas asturianos. Son: FMM, FELPEYU, LOS BONSÁIS, PAULINE EN LA PLAYA, NACHO ALVAREZ (ex Manta Ray) Y EL QUARTETO BENDICIÓN, GUILLER MOMONJE, LA VILLANA (Natalia Quintana), DIXEBRA, MUGA Y EL CORIN DE LA RECIELLA y DAVID VARELA CON POP PIQUIÑIN (Petit Pop).
El objetivo del proyecto, en el que cada participante ha colaborado con una canción original, era realizar un disco en asturiano que, manteniendo la esencia y estilo de cada artista, pudiera ser disfrutado por toda la familia, de ahí que los animales sean su hilo conductor. Un lobo bueno, dos oricios, un gochin o una salamandra, son algunos de los protagonistas de esta decena de canciones que forman "Bestiaru" y que ahora podrán escucharse en directo.
El concierto tiene una duración de 1 hora aproximadamente, y en él, las bandas y artistas no solo interpretan los temas incluidos en el disco, sino que además, añaden otras interpretaciones habituales en sus repertorios también en lengua asturiana y destinadas a un público familiar.

PRECIO: 7 € (gratis para menores de 3 años)

VENTA DE ENTRADAS (a partir del viernes 10 de junio) en:

  • La Taquilla del Botánico
  • En este ENLACE


AFORO LIMITADO

Bestiariu en conciertu

2 de xunetu (21.30 h.): Bestiariu en conciertu
Tres l'ésitu del discu Bestiaru, llega agora "Bestiaru en conciertu". La puesta n'escena d'esti trabayu coral axunta a diez renomaos grupos y artistes asturianos. Son: FMM, FELPEYU, LOS BONSÁIS, PAULINE EN LA PLAYA, NACHO ALVAREZ (ex Manta Ray) Y EL QUARTETO BENDICIÓN, GUILLER MOMONJE, LA VILLANA (Natalia Quintana), DIXEBRA, MUGA Y EL CORIN DE LA RECIELLA y DAVID VARELA CON POP PIQUIÑIN (Petit Pop).

L'oxetivu del proyeutu, nel que cada participante collaboró con un cantar orixinal, yera facer un discu n'asturianu que, calteniendo la esencia y estilu de cada artista, pudiera disfrutalu tola familia, por eso los animales son el filu conductor. Un llobu bonu, dos oricios, un gochin o una sacavera, son dellos de los protagonistes d'esta decena de cantares que formen "Bestiaru" y qu'agora van poder sentise en direutu.

El conciertu tiene una duración de 1 hora aproximadamente, y nelli, les bandes y artistes , amás d'interpretar los temes incluyíos nel discu, van tocar otros del so repertoriu tamién n'asturianu empobinaos a un públicu familiar.

PRECIU:7 € (de baldre pa menores de 3 años)

VENTA D'ENTRAES (a partir del vienres 10 de xunu) en:


AFORU LLIMITÁU