Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Ciclo Folk de Cámara Igor Medio: Marga Lorences (curdión) , Merce Santos (zanfona) y Dolfu R. Fernández (vigulín)

MJ_Folk25Nov
Museo Casa Natal de Jovellanos. Los conciertos del museo. Viernes 25 de noviembre a las 19.30 horas
Marga Lorences (acurdión) Tres de pasar permunches formaciones folk asturianes y grupos de música tradicional, como foron Xaréu y Ástura, anguaño combina’l so llabor docente na Escuela de Música Tradicional La Quintana de Xixón y n’educación secundaria cola so actividá como curdionera en diverses formaciones, como son La Bandina’l Tombo y Caldu & Os Rabizos.

Merce Santos (zanfona). El trabayu que vien desarrollando esta ayerana como zanfonera ta rellacionáu con dos nomes propios: per un llau el grupu folk La Bandina del que forma parte dende’l so entamu, y per otru la Escuela de Música Tradicional “La Quintana”, onde ye mayestra de zanfona a partir de la so creación. Anguaño forma parte d’un nuevu proyeutu musical: el cuartetu La Bonturné.

Dolfu R. Fernández (vigulín y voz). Dolfu lleva trabayando na escena musical asturiana dende va más de quince años, pasando por grupos etnográficos, bandines tradicionales, grupos de folk… Présta-y especialmente buscar les conexones ente la tonada y otres producciones vocales de la tradición y el vigulín. Reparte’l so tiempu ente tocar en La Bandina’l Tombo, DRD y Acuéi? y enseña música y asturiano na escuela primaria.

Entrada libre, hasta completar aforo

Ciclo Folk

Casa Natal de Jovellanos
Dirección GijónAsturias
Teléfono 985 185 152
Correo electrónico museojovellanos@gijon.es
Localización

Descripción

El Museo Casa Natal de Jovellanos abrió sus puertas al público, el día 6 de agosto de 1971, con la colección artística municipal que hasta entonces se había expuesto en la planta baja del antiguo Instituto Jovellanos. Desde entonces, el Museo centra sus esfuerzos en la ilustración de la sociedad a través de la historia y del arte, a partir de un método riguroso y científico que une a la sensibilidad del gusto por lo artístico objetivos concretos en documentación, investigación, conservación, educación y difusión de sus colecciones.
Las dos salas dedicadas permanentemente a la difusión de la vida y obra de Jovellanos, se complementan con un amplio recorrido por el arte asturiano de los siglos XIX y XX, junto a una interesante representación de las principales escuelas europeas de los siglos XVII y XVIII, fundamentalmente de la flamenca y holandesa.

Entrada gratuita con la tarjeta turística Gijón Card

Sellos de calidad

Palabras clave Gijón, Gijón Card